czwartek, 7 maja 2015

08.05

Z mojego postanowienia czestszego smarowania wyszło tak ze wlasnie siedze wysmarowana maścią bo w ciągu dnia nie było jak tego zrobic :( mam teraz napięty grafik -syn w sobotę ma I Komunie Św  :) do tego dopiero pol godziny temu wrocilam do domu :( tak czy inaczej postanowilam podzielic sie nowym odkryciem akurat teraz bo  skoro mam siedziec z maścią więc mam czas :) zdjecia dodam po weekendzie bo wczesniej napewno nie znajde chwili
wracajac do tematu od poniedzialku( pomijajac dzis ;) ) codziennie biorę kąpiel :) nie prysznic jak zawsze tylko posiadówkę w wannie :) i relaksik i leczenie :)  zauwazyłam że potem jak sie posmaruje zmiany na skórze ładnie bledną na nogach są naprawde prawie koloru skóry :) ręce tez siepoprawily :) wczoraj znów miałam stan podgorączkowy :( dzis juz ok nie bede pisac o zmeczeniu bo może ono miec różne podłoża patrz pierwsze zdanie :) podsumowujac jest super :) i wierze ze w koncu zmiany znikna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz