środa, 19 sierpnia 2015

cos drgnęłom.... 19.08

chciałam reakcji to mam :) od poniedziałku po posmarowaniu żelem!! odczuwam pieczenie szczypanie jednym słowem to co na poczatku choroby po maści
zmiany zaczerwieniły się i utworzyła sie brązowa skóra na obrzerzach tez tak jak na poczatku leczenia
po maści nie odczuwam aż takiej reakcji dopiero dzis cokolwiek mnie piecze po żelu jednak jest mocniej i dłużej
nie wiem czym spowodowana jest taka reakcjia chociaz mam swoja hipotezę :)
tak jak pisałam wczesniej jestem na diecie bezglutenowej jednakże nieświadomie w sobotę wypiłam piwo ktore gluten zawiera i własnie potem zaczeły sie zmiany
łuszczyca strasznie sie zaczerwieniła a od poniedziałku te odczucia po żelu
liczę na to że jest to sygnał że leczenie będzie postepowało dalej i doczekam się w końcu czystego ciała :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz